رسالت حوزه در دوره کنونی بسیار دشوار است...!

آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: مسوولیت‌های بزرگی برعهده روحانیت است که این مسوولیت‌ها در زمان‌ها و شرایط گوناگون چند برابر بوده و مضاعف شده است.

این مرجع تقلید در نشست دوره‌ای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم همه طلاب و اساتید مشمول عنایات خاص حضرت ولیعصر (عج) باشند.

او اظهار کرد: امیدوارم همه بتوانیم در این زمان و اوضاع و احوالی که وجود دارد، وظایف خود را به خوبی انجام دهیم، مسولیت‌های بزرگی برعهده روحانیت است که این مسوولیت‌ها در زمان و اوضاع گوناگونی چند برابر بوده و مضاعف است.

این مرجع تقلید با بیان این‌که وجود جریان‌های گوناگون و احوال کنونی وظیفه و تکلیف ما را زیاد می‌کند، ادامه داد: باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که خوشنودی امام زمان (عج) فراهم شود، روحانیت موظف به ارائه خدمات است و امیدوارم همه در علم و عمل و نیل به مقامات بالا، موفق باشند.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که حوزه‌های علمیه به جامعه خدمت‌رسانی می‌کنند، خدماتی که در حوزه هم انجام می‌شود، اسباب خرسندی و خوشحالی است، همه در سایه امام زمان (عج) باید به مراتب بلند علم و عمل برسیم.

آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان این‌که باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که دشمنان اسلام منکوب شوند، گفت: حوزه و روحانیت آن‌گونه که شایسته است، باید در برابر دشمنان عرض اندام و آن‌ها را محکوم کنند.

او افزود: باید قدر علمای بزرگی را که در حوزه‌های علمیه بودند، بدانیم، آن‌ها تلاش‌های بسیاری کردند که باید قدردان باشیم. این حوزه و این مجلس اسباب افتخار برای همه ماست.

منبع:

http://www.shahrekhabar.com/cultural/14823981607295

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.