موضوع: "معرفی کتاب"

«حلوای عروسی» خوردنی شد

آیین رونمایی از کتاب حلوای عروسی از تولیدات انتشارات روایت فتح در فرهنگسرای رضوان بهشت زهرا برگزار شد.

در این مراسم که با حضور صغری ذوالفقاری مادر شهید محمدرضا مرادی، خواهر شهید، جمعی از بستگان شهید، عبدالله نوری‌پور از همرزمان شهید و عضو گروه دستمال سرخ‌ها، فاطمه دانشور جلیل نویسنده کتاب، محسن دریالعل مدیرعامل انتشارات روایت فتح و جمعی از مسئولین برگزار شد.

همرزم شهید با ذکر خاطراتی از شهید مرادی و چگونگی تشکیل گروه دستمال سرخ‌ها و مبارزات آنان در ارتفاعات مریوان و آزادسازی پاوه اظهار کرد: جز بنده و دو سه نفر دیگر، سایر رزمندگان گروه دستمال سرخ‌ها در قید حیات نیستند.

ذوالفقاری مادر شهید مرادی در این مراسم با بیان اینکه در روز که قرار بود مراسم عروسی محمدرضا برگزار شود خبر شهادت وی را دادند بیان داشت: بخاطر امام و به دلیل اینکه پسرم جانش را در راه اسلام فدا کرد هیچ اشکی نریختم.

وی تصریح کرد: مصادف با هفتم شهادت محمدرضا با دعوت خصوصی امام خمینی (ره) به دیدار ایشان مشرف شدیم که شهید فلاحی، فکوری و چمران نیز حضور داشتند که به امام گفتم حاضر هستم خودمم جانم را فدای اسلام و انقلاب کنم

کتاب حلوای عروسی به داستان زندگی شهید محمدرضا مرادی از اعضای گروه دستمال سرخ‌ها اشاره دارد که با روایت مادر شهید، به قلم فاطمه دانشور جلیل و توسط انتشارات روایت فتح به رشته تحریر درآمده و راهی بازار نشر شده است.