کاری کنیم از عزت کشورمان کم نشود...

 

ضمن احترام به همه اصناف و اقشار جامعه، همه مردم با وجود برخی ایرادات و مشکلات که در کشور وجود دارد، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.
وی ادامه داد: مردم با حضور در راهپیمایی، عزت و شکوه اسلام و نظام اسلامی را بخواهند، دفاع ما از اصل انقلاب و نظام باشد، در صحنه به خوبی حضور داشته باشیم و به خصوص زنان با حضور خود عفاف و حجاب را بیش از پیش شکوفا کنند.
آیت الله جوادی آملی از همه اقشار به ویژه بانوان برای حضور پررنگ در این راهپیمایی دعوت کرد و گفت: زنان در مقابل رفتار برخی از دختران ناآگاه که روسری خود را برداشتند باید همپای مردان در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کنند و اعلام کنند که شعار ما این آیه قرآن است که می فرماید «وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَی جُیُوبِهِنَّ»
وی در فراز دیگری از سخنان با اشاره به اهمیت حفظ آبروی مومن در اسلام اظهار داشت: بر همه نویسندگان و گویندگان لازم است تا اسرار مردم را فاش نکنند، آبروی کسی را نریزند، هر چه را شنیدند وارد دستگاه فکر خود کنند اولاً درستی یا نادرستی آن را بسنجند و تحقیق کنند، سپس ارزیابی کنند که بیان آن صحیح است یا نه و بعد بیاندیشند که کیفیت بیان این مطلب باید چگونه باشد.
وی ادامه داد: هیچ کس مهربانتر از اهل بیت علیهم السلام برای جامعه اسلامی نیست، این حضرات به ما فرمودند اینطور نباشد که هر چه دلتان خواست بر زبانتان جاری شود.
وی تاکید کرد: «آبرو» غیر از مال و خون است، آبروی مومن مال خود او نیست بلکه نزد او امانت است، آبرو حق الله است و ما فقط امین الله هستیم لذا هیچ کس حق ندارد عفت، آبرو، و عصمت خود را که حق الله است بریزد، همه زنان و مردان باید آبرومندانه از این حق صیانت کنند، نباید کاری کنیم که از عزت و جلال و شکوه ما کم شود.

 

منبع: اطمینان ** انتشار: مسلمی http://www.irna.ir/fa/News


انتهای پیام /*

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.