امانتی که خدا به همه داده؟

مهم این است که اسلام دست ما آمده است . امانت خداست دست ماآمده است این امانت را باید به آن طوری که هست بدهیم به اعقاب خودمان . عرضه کنیم این اسلام را به آن طوری که واقع اسلام است به دنیا. و خودمان جوری نکنیم که این اسلام را یک طور دیگری نمایشش بدهیم به غیر . ان طوری که هست نمایشش بدهیم . این دیگر فرق نمی کند بین آن بچه طلبه وطلبه نارس که تازه تو مدرسه رفته است یا شما آقایان که از علما هستیدو در مساجد هستید یا سایرین . هیچ فرقی بین آنها نیست منتها شما آقایان که بزرگتر و بالاتر هستید ،مسئو لیتتان بیشتر از امسال من طلبه است اما همه مسئولند . مسئولیت م و زیاد دارد . به حسب اختلاف نفوس ،اختلاف سعه کلمه . کاری بکند که اسلام از ما گله مند نباشد . قران کریم از ما گله مند نباشد ،که آقایان که شما خودتان را می گفتید که ما مروج قران کریم هستیم مبین احکام قران هستیم ،چرا خودتان یک کاری دارید می کنید ،یا کردید که اسلام یک جوردیگر جلوه کند پیش مردم .
خیلی مواظبباشید این مسند خطر ناک است این عمامه خطرناک است . این محاسن خطرناک است . خودتان رااز این خطر ها نجات بدهید حفظ کنید خودتان را….. همه همین طور ،فرق ندارد . اسلام مال اهل علم نیست اسلام مال همه است . این امانتی است که خداوند به همه داده است
منبع :
همان / ج 11/ ص502و503

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.