همه چیز که شما می خوایید در یک حدیث!!!

امروز استاد مبادی گفت نفری یه حدیث برای پیامبر بگین و درباره اش صحبت کنین…

زنگ تفریح خورد و همه دنبال یه حدیث و…..نمیدونم چرا!؟ولی یه لحظه به مغزم خطور کرد که منم برم سر کمد فرهنگی!!!دنبال چیز دیگه ای بودم ولی چشمم خورد به یه سری کارت هایی که توش نکته هایی نوشته بود! با خودم گفتم شاید یه حدیثی هم باشه!!!از قضا سه تا حدیث پیدا کردم از پیامبر که خیلییییییییییییی قشنگ بودن! ولی دلم یه جوری شد….

چند روز بود دنبال آرامش بودم شدیدا!!!دنبال یه حرف کاربردی یه کاری که باعث شه واقعا خدا ازم راضی باشه!

بخصوص وقتی از پیامبراکرم شنیده بودم که انقدر ایشون رحمة للعالمینن که به خدا میگن روز محشرنزار گناه امتم رو مردم ببینن!!!ودر جواب خدا میفرماید: تو پیامبر رحمتی اینو میگی ومن ارحم الراحمینم….حتی نمیزارم تو هم گناه بندهامو ببینی….این شد که شرمنده بودم و خلاصه می خواستم که خدا ازم راضی باشه میدونستم یه سری کارا به خدا نزدیکم میکنه اما دنبال یه حرف از یه عالمی بودم که بیشتر قانعم کنه….!تا اینکه روی یکی از اون کارتا یه حدیث بسیییییییار زیبا از پیامبر دیدم:

اولش شرمنده بودم احساس کردم همین الان پیامبر داره نگهم میکنه…ولی با تاسف…

شرمنده بودم که این همه مناسبت گذشت و میلاد پیامبر(صلی الله علیه و اله) تموم شد ولی قشنگ نرفتم دنبال چندتا حدیث از پیامبر(صلی الله علیه و اله) که راجبش فکر کنم و….مثلا طلبه هم هستم!

خلاصه یه حدیث ساده و بسیار زیباکه همه چیزهایی که یه ادم مومن بخواد توش هست:

ای سلمان توصیه میکنم تورا به قرائت قرآن، که همانا قرائت قرآن کفاره گناهان، پوشاننده از آتش دوزخ و پناهگاهی است بر عذاب خدا، برای خواندن هر آیه ثواب100 شهید نوشته می شود و برای هر سوره ثواب یک نبی عطا می گردد، برای قاری رحمت الهی نازل شده و ملائکه برای او استغفار می کنند و خدا از او راضی می گردد…*

*بحار الانوار/ج89/ص17-18

به قلم افسر جوان فضای مجازی

  • akram
    نظر از: akram
    1395/10/01 @ 12:48:00 ب.ظ

    akram [عضو] 

    عالیه

  • akram
    نظر از: akram
    1395/10/01 @ 12:47:19 ب.ظ

    akram [عضو] 

    عالیه

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.